Arhiv novic 2022/2023

Zanimivi dogodki na POŠ Vinska Gora

Jesen nas je obdarila s kostanjem in lepimi sončnimi dnevi. Drugošolci in tretješolci so na športnem dnevu nabrali veliko kostanja. Prispevali so ga tudi drugi šolarji in zato smo se v petek, 14. 10. 2022, vsi posladkali s pečenim kostanjem. Mmmm, kako je bil dober!

Prvošolci smo v tem tednu imeli kar dva obiska. V sredo, 12. 10. 2022, je učiteljica Mojca pripeljala terapevtsko psičko Lavo, ki nam pokazala je pokazala vse kar zna in zmore. Najbolj smo bili navdušeni nad pospravljanjem postelje in igrač. Temu bi se prvošolci včasih radi izognili. Za pridno sodelovanje nam je Lava v košarici prinesla sladko presenečenje.

Jesen poleg vseh zlatih barv in dobrot prinese tudi krajše dneve in zato smo v prometu manj vidni. Učence 1. d in 1. e sta obiskala policista in predstavila, kako lahko sami poskrbimo za večjo vidnost in varnost v prometu. Skupaj smo odšli na učni sprehod, kjer smo pokazali, kako varno prečkamo cesto. Občudovali smo policijski avto, v katerega smo se smeli za trenutek vsi usesti in to nam je bilo zelo všeč.

Razredničarki 1. d in 1.e

Teden otroka v 2. in 3. razredu POŠ Vinska Gora

3. – 9. 10. 2022 se je v Sloveniji odvijal program Teden otroka. Učiteljici sva se potrudili, da je bil za učence ta teden poseben. Izvedli smo dva dneva dejavnosti, v katerih so učenci na sproščen način razvijali medsebojne veščine.

“Skup se mava dober”

V sredo, 5.10.2022, se je dan začel drugače. Vsi smo se zbrali v učilnici 3.D- razreda. Učiteljici sva predstavili potek dneva in razdelili smo se v dve mešani skupini. Udeležili smo se dveh delavnic.V glasbeni delavnici smo se naučili novo pesmico- Gradimo prijateljstvo. V ustvarjalni delavnici smo svojemu prijatelju naredili zapestnico prijateljstva. Vmes smo se igrali različne socialne igre, pri katerih smo krepili prijateljstvo, zaupanje, povezanost in spoštovanje. Na koncu smo imeli še športno druženje, kjer smo odigrali igro Boj med dvema ognjema. Imeli smo se super.

Pohod po poteh Vinske Gore

V četrtek, 6.10.2022, smo imeli športni dan. Odpravili smo se na pohod po poteh Vinske Gore. Od šole smo se odpravili proti Črnovi do sadjarske kmetije Gradišnik. Tam smo pomalicali, nato še poskusili okusna jabolka. Ogledali smo si del sadovnjaka in srečali delavce pri obiranju. Odpravili smo se naprej čez gozd, kjer smo si ogledali jesenske plodove in nabrali kostanj, ki ga bomo spekli na šolskem pikniku. Našli smo tudi nekaj gob. Navdušeni in rahlo utrujeni smo se vrnili nazaj v šolo.

Maja Mavec

Srečanje z lovcem

Na prvi jesenski dan smo se prvošolci in učiteljice POŠ Vinska Gora peš odpravili proti domačiji Lamperček. Pri vhodu nas je pričakal lovec, nas prijazno sprejel in nas povabil na ogled divjadi. Omogočil nam je tudi, da smo jih lahko hranili. Lovec je z nami delil marsikatero zanimivost in nam pokazal svojo zbirko živali. Pred vrnitvijo smo se igrali na igrišču, nato pa nas je pot peljala po čudoviti pokrajini Vinske Gore. Skupaj smo preživeli čudovito sončno dopoldne.

Pike in gusarji iz POŠ Vinske gore na Pikinem festivalu

Pike in gusarji iz POŠ Vinske gore, smo se v torek, 13.9.2022, odpravili na Pikin festival. Dan je bil norčav in razigran, čisto po Pikino. V Rdeči dvorani, ki je pokala po šivih od ustvarjalnih delavnic, smo naredili veliko lepih izdelkov, na Titovem trgu smo se igrivo zabavali ob nošenju Čalapink, hoji po vrvi in se preizkusili v mnogih drugih spretnostih. Pikin dan smo zaključili na Mestnem otroškem igrišču, po katerem smo se lahko prevažali z zanimivimi vozili, opravili seneni poligon in še in še bi lahko naštevali.

Naslednji dan smo se odpravili v barviti svet kulture in umetnosti, saj smo si v Domu kulture ogledali z ljubeznijo in ekologijo obarvano plesno-gledališko zgodbo Povodni mož Ambrož. Predstava nas je navdušila z izvirnostjo, zanimivimi kostumi ter čudovito glasbeno spremljavo.

“Pravi narobe svet”

Učenci 1. triade  in delavci  OŠ Gorica – POŠ Vinska Gora se že  veselimo 33. Pikinega festivala v Velenju. Ker bo naslov letošnjega festivala “Narobe svet”, smo tudi mi pri pouku LUM in v času OPB ustvarjali na to temo. Nastalo je veliko umetnin,  ki smo jih v sodelovanju Mestno knjižnico Velenje z veseljem razstavili v tamkajšnji mladinski sobi.

Razstava bo na ogled do konca oktobra 2022. Vabljeni!

Sonja Drev Einfalt v imenu kolektiva POŠ Vinska Gora

Arhiv novic 2021/2022

Športni dan – pohod

V sredo,  25. 5. 2022, so imeli učenci 1. in 2. razreda POŠ Vinska Gora športni dan. Z učiteljicami so se podali na pomladni pohod. V nahrbtnik malico in dovolj pijače, pa hitro pot pod noge. Ta jih je vodila proti domačiji Lamperček, nato pa ob ograji divjadi proti domu drugošolke Jone. Pri njih je bilo nadvse zanimivo, saj se ukvarjajo z razrezom lesa – imajo žago. Imajo pa tudi prijetno zelenico z igrali. Učenci so pojedli malico v senčki, nato pa se veselo poigrali na sončku. Ko so se vrnili v šolo, so si zaploskali, saj so opravili nalogo za športni program Zlati sonček. Bil je lep dan!

Informativni dan na OŠ Gorica

V torek, 26. 4. 2022 smo petošolci iz Vinske Gore odšli na obisk na matično šolo OŠ Gorica. Peljali smo se s šolski avtobusom. Gospa ravnateljica nas je prijazno sprejela in nam razkazala šolo.  Razdelili smo se v tri skupine in odšli k pouku v 5.a, 5.b ter 5.c in se  spoznali z našimi »bodočimi« sošolci.

Učenci 5.d z učiteljico

Nekaj  vtisov:

Šola Gorica je zelo velika, ima omarice v garderobi, zvonec in nekatere stvari, ki jih naša šola nima. Ravnateljica, učiteljice in učenci so zelo prijazni. Všeč mi je tudi, da ima večje prostore. Razdeljene ima tudi garderobe za šport. Dobro je bilo tudi kosilo. Ta dan mi je bil zelo všeč. Veselim se že šole Gorica.

Gaja HRUSTEL

V torek zjutraj smo se ob 7.50 odpravili na šolski avtobus. Videli smo starejše učence, ki smo jih že poznali. Pripeljali smo se na avtobusno postajo in se odpravili do šole. V šoli so nas pozdravili učitelji in  ravnateljica. Ravnateljica nam je razkazala šolo. Po ogledu smo odšli v knjižnico in se pogovarjali o naslednjem šolskem letu, ko pridemo na Gorico. Nato smo se razdelili v tri skupine in  odšli k pouku. Imeli smo slovenščino, naravoslovje in glasbo. Zadnjo uro  smo vsi skupaj odšli v malo telovadnico in igrali tombolo. Bili smo tudi na kosilu. S šolskim avtobusom smo se odpeljali nazaj v Vinsko Goro. Upam, da mi bo na Gorici v redu.

Sara TAJNŠEK

V torek smo odšli na Gorico. Ravnateljica nam je najprej  razkazala veliko in lepo šolo. Nato smo se razdelili v tri skuine in odšli k pouku. Pri slovenščini smo brali, pri angleščini se učili o uri in pri glasbi smo se naučili novo pesem. Na koncu smo igrali še tombolo in skoraj sem zmagal. Če bi zmagal, bi dobil novo vrečko, brisačo in bonbone. Ta dan je bil zelo zabaven in veselim se že, ko bom prišel na Gorico.

Maks POGORELC

V torek smo se z avtobusom odpeljali na obisk na OŠ Gorica. Pri glavnem vhodu nas  je pričakala gospa ravnateljica in nas pospremila v garderobe. Slišali smo zvonec, ki je zaigral himno in tudi mi smo jo zapeli. Odšli smo k pouku. Pri  slovenščini smo obravnavali besedilo Moja prva knjiga. Pri uri matematike smo ponavljali pisno deljenje. Imeli smo še glasbo. Najprej smo se predstavili z igro mreža prijateljstva, nato pa imeli glasbeni kviz. Zadnjo uro smo vsi skupaj igrali tombolo. Obisk šole Gorica mi je bil zelo všeč.

Ana VODUŠEK

Exatlon Vinska Gora

Pravijo, da je zdravje največje bogastvo. Učenci in učiteljice v Vinski Gori pa se tega še kako zavedamo. Ker je naša šola zdrava šola, smo mesec april posvetili gibanju. Učiteljice so pripravile pravi Exatlon poligon, vsak razred pa se je v njem tudi pomeril. Vsi smo zelo uživali, močno navijali, potočili tudi kakšno solzico in si na koncu pridobili štampiljko za uspešno premagan poligon. Komaj čakamo naslednjo preizkušnjo. Gibanje je zares kul! Kako smo se odrezali pa si oglejte na spodnjem posnetku.

Učiteljice in učenci POŠ Vinska Gora

Kultura ne pozna meja in je vedno nekaj lepega.

Učenci in učiteljice POŠ Vinska Gora smo ob kulturnem prazniku pripravili virtualno razstavo likovnih del. Ustvarjali smo v različnih tehnikah in upodobili zanimive motive, med drugim tudi našega največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna.

Sodelovali smo s Kulturno prosvetnim društvom Vinska Gora. Učenci so naslikali podobe Franceta Prešerna, Primičeve Julije in Povodnega moža, ki pleše z Urško. Likovna dela so razstavljena tudi v »Prešernovi galeriji«, ki stoji pod kozolcem ob prihodu v Vinsko Goro.

V okviru projekta Rad pišem z roko smo se učenci in učiteljice trudili ohranjati kulturo pisanja. V obliki sporočilc smo zapisali lepe misli, jih polepili po šolskih prostorih ali z njimi doma presenetili in razveselili starše. Omenjena sporočila so del virtualne razstave.

Umetnost nas bogati in dela človeške.

ČESTITAMO VAM OB SLOVENSKEM KULTURNEM PRAZNIKU!

Učenci in kolektiv POŠ Vinska Gora

Arhiv novic 2020/2021

Bonton za Piko in obisk policista

Če nam letos nagaja zmajček Covid in nam ni pustil na Pikin festival, smo si pa prvošolci v Vinski Gori, v petek, 25. 9. 2020, kar v šoli pričarali Pikin dan. Najbolj smo se veselili Pikinih delavnic, zato smo dan pričeli z ustvarjanjem. Pike Nogavičke na kuhalnicah so bile naš prvi izdelek, okrasili smo nogavičko s črtami in vzorčki, pa tudi šivali smo skozi velike luknje na Pikinem gumbu, ki je postal obesek na ogrlici. Naredili smo si še mini kino in si ogledali film Pika gre v šolo. »Joj, Pika, ti se pa res ne znaš lepo obnašati! Sploh veš, kaj je to bonton?« Prvošolci bi znali Piko hitro naučiti lepega obnašanja. Sedaj še sami veliko vemo, kako se obnašati na kulturnih prireditvah. Dan smo zaključili s Pikinim plesom in se posladkali z gusarskim zakladom.

V sredo, 23. 9. 2020, nas je v šoli obiskal tudi policist. Poučili nas je o varnosti v prometu, nato pa smo si pogledali varne poti pri šoli. Prav vsi sedaj znamo varno prečkati cesto.

Arhiv novic 2019/2020

Novo igralo v Vinski Gori

Spoštovani starši in krajani KS Vinska Gora!

Pri šoli imamo čudovito novo igralo, ki smo ga težko pričakovali.

Proizvajalec igrala nas je opozoril, da je uporaba dovoljena samo v navzočnosti odrasle osebe v suhem vremenu in da uporabniki uporabljajo naprave primerno svoji starosti, teži in telesni pripravljenosti. Na igralu je lahko hkrati največ 15 oseb, starih od 3 – 14 let. Na toboganu je lahko naenkrat samo ena oseba, uporablja pa se samo za spuščanje in ne za hojo navzgor.

Krajani ste nas opozorili, da se na igralu otroci in mladostniki zadržujejo brez nadzora in v poznih večernih urah.

Želimo si, da bi igralo dolgo služilo svojemu namenu in da se nihče ne bi poškodoval. Prosimo vas, da upoštevate navodila proizvajalca in poskrbite za varnost svojih otrok.

Dragi otroci, igrala ste zagotovo zelo veseli. Pogovorite se s starši o pravilih in jih upoštevajte. Bodite odgovorni, pazite nase in na druge otroke na igralu!

Želimo vam lepe, brezskrbne in zdrave počitnice!

Igralo nam je podarila MO Velenje, za kar se ji iskreno zahvaljujemo.

Vodstvo OŠ Gorica in POŠ Vinska Gora ter KS Vinska Gora

Drugošolci dobimo zabavne naloge …

KIPARJENJE

Juhuhu, kakšno super nalogo smo dobili! Kiparili smo s testom. Saj vem, pomislili ste na slano testo. SLADKO je bilo. Po opravljeni nalogi smo skrbno umili vse pripomočke. Ko bi vi vedeli, kako hitro smo » pospravili« izdelke. Komaj smo jih utegnili »pofotkati«.

Pošiljamo vam sladke pozdrave! Včasih pa se je dovoljeno malo posladkati.

MEDNARODNI DAN KNJIGE

2. april je bil mednarodni dan knjige. Dobili smo nalogo, da se fotografiramo s svojo najljubšo knjigo.

MATERINSKI DAN – POŠ Vinska Gora

Mamice smo presenetili z rožicami. Bile so presrečne.

*OPOMBA: Vse fotografije so objavljene z dovoljenjem staršev.

Petošolci in pouk na daljavo

Novica, da ne bo pouka nas je najprej razveselila. Kmalu pa smo spoznali, da to ne  bodo počitnice. Učiteljice so nam začele pošiljati navodila za delo in malo drugačen pouk se je začel in se še nadaljuje. Težave s tehniko in povezavami smo premagali in pouk poteka  kot po »tekočem traku«. Vseeno bi raje bili v šoli med sošolci in prijatelji in z učitelji.

Doma:

• redno in sproti opravljamo šolsko delo,
  • pišemo dnevnik, ustvarjamo in delamo poskuse,beremo,
  • z družinskimi člani igramo družabne igre, si ogledamo filme,
  • pomagamo pri gospodinjskih opravilih, se učimo šivati,
  • s sošolci in prijatelji se pogovarjamo po telefonu,
  • učiteljicam pošiljamo fotografije opravljenega dela, si dopisujemo in pogovarjamo po telefonu……..

Misli  in sporočila učencev :

Anže: Dobro jutro. Družbo sem že naredil , matematiko še delam , kolesarja pa si bom pustil za poslastico. Gospa učiteljica hvala Vam za video ZELENI KRAS zelo lepo. Mislim, da vem veliko več. Pošiljam Vam še dve sliki gumbov.

Luka : Učiteljica, ali ste danes telovadili? Očka je rekel, da že obvladam in me je prosil, mu zašijem tri gumbe na delovnem plašču.

Gal: Dela je kar veliko. Pretežko ni, če mi kaj ne gre mi pomagajo starši. Učenje na daljavo je zaenkrat super. Doma se imam lepo, malo pogrešam šolo. Vsi smo zdravi. Lepo vas pozdravljam.

Vid: Tudi jaz pogrešam vas in sošolce. Učenje na daljavo je zanimivo, ampak bi raje bil v šoli s prijatelji. Je pa doma boljša malica, kot npr. čokoladne palačinke. (hecam se). V prostem času igram šah z bratoma, pomagam mami, berem..pa malo sem tudi na telefonu.

Anis: Hvala za spodbujanje. Se trudim, delam sproti in zelo Vas pogrešam. Komaj čakam nazaj v šolske klopi- Učiteljica, zelo je bilo zabavno, ker je bilo enostavno narediti. Jo bom kar obdrzal na roki.

Eva: Naloge opravljene. V prostem času berem knjigo Nikec, hodim na sprehode, se učim,…

Nuša: Opravila vso nalogo, ki ste nam jo poslali. V prostem času rišem, hodim na sprehod, berem knjigo Nikec in se  pogovarjam s prijatelji. Ostanite zdravi !!!!!

Žana: V prostem času berem, telovadim in vadim klavir.

Samman: Pošiljam vam  slike, da vidite kako sem aktiven. Lepo bodite in ostanite zdravi.

Lan: V prostem času z družino igram družabne igre, telovadim, se učim pesmici za bralno značko in se pogovarjam s prijatelji.

Bine: Vsak dan pomagam pri gospodinjskih opravilih, najraje pa kuham! Kuham testenine s tunino omako s kurkumo. Pogrešam vse. Ostanite zdravi.

Karolina: Nalogo sem tudi jaz opravila. Čestitam vam ob vašem prazniku.

Nejc: Končal z nalogo.

Citat ene mamice: Hvaležna sem vam, da jim ne nalagate ogromno dela in nalog, res hvaležna, saj veliko mamic na internetu joka, kako nekateri učitelji pošiljajo ogromno gradiva in dela.

Učenje na daljavo še s fotografij* …

*OPOMBA: Vse fotografije so objavljene z dovoljenjem staršev.

Tretješolci na POŠ

Igrica Človek “ZMIGAJ SE”. Izdelal sem igrico. Igramo se jo skupaj z družino.

Maks

Žan

Pustolovska naloga opravljena. Tukaj je skica do skritega zaklada. Žana

Prebral sem zgodbo o zmaju Koronarju in jo tudi ilustriral. Bila je zelo zanimiva. Žan

Pevske priprave OPZ Gorica – POŠ Vinska Gora na Tuševem

Pevci OPZ smo dva dneva preživeli na Tuševem. Tja smo se odpravili na intenzivne pevske priprave za revijo Pozdrav pomladi in  nastope, ki nas še čakajo.

Takoj, ko smo prispeli, smo začeli s petjem. Po malici smo imeli kratek odmor, ki smo ga preživeli na igrišču.  S petjem smo   nadaljevali do kosila, ki je bilo zelo okusno. Po kosilu nas je obiskal gospod ravnatelj in s seboj pripeljal   presenečenje – čarodeja Andreja. Ta  nas je skoraj začaral. Bilo je zelo zabavno. Še z večjim navdušenjem smo  nato prepevali do 16.ure, ko je po nas prišel gospod Jani in nas odpeljal v dolino.

Tudi v četrtek smo bili zelo aktivni: petje ob spremljavi korepetitorke gospe Anje, malica, petje, igrišče, petje, kosilo, družabne igre, petje, igrišče, petje in odhod domov. Danes pa nam je presenečenje pripravila Žanina babica, ki nam je spekla okusne krofe.

Pevske priprave so bile res intenzivne in komaj čakamo, da vam zapojemo.

Pevci z učiteljicami  Tjašo, Sonjo in Nino

Arhiv novic 2018/2019

Športni dan na POŠ Vinska Gora

Zadnjega ŠD v šolskem letu se naši učenci še posebej veselijo, saj vedo, da bodo po celoletnem trudu v tekmovanjih v mnogih športnih disciplinah končno izvedeli, kdo med njimi je bil najboljši v posameznem razredu tako med dečki kot med deklicami in kdo sploh najboljši na šoli.

Tudi minuli petek smo izvedli tak športni dan. Zaključili smo celoletni projekt »TEČEM Z GLAVO, GIBANJE JE ZDRAVO«. Vse dopoldne so bili učenci zelo aktivni, pomerili so se v različnih štafetnih igrah, opravljali naloge s kolesi, igrali igre z žogami in nazadnje dočakali razglasitev najboljših.

Letos so najboljši športniki in športnice naslednji:

Mladi planinci pokukali v Avstrijo

Letošnja pomlad je prav muhasta in vreme tudi za minulo soboto (18. 5.) ni bilo prav zanesljivo. A ker nismo iz sladkorja in se radi podajamo v naravo, smo se člani planinskih krožkov z nekaj spremljevalci vseeno podali na pot.

Jutro v Vinski Gori in na Gorici je bilo lepo, vedro.  17 pohodnikov iz POŠ in 11 iz centralne šole se je vkrcalo na avtobus in odpeljali smo se proti Slovenj Gradcu ter naprej proti Dravogradu. Imeli smo velik – dolg avtobus, čeprav smo naročili manjšega. Veliki za v hribe pač niso praktični, saj ne morejo zvoziti nekaterih ovinkov. Mimo najvišje ležeče šole v Sloveniji na Ojstrici je še šlo, nato pa smo se na nekem ovinku malce višje morali izkrcati in nadaljevati peš. Pa nič zato, saj smo planinci! Kar kmalu smo prispeli do planinskega doma na Košenjaku, a se nismo ustavili, saj smo želeli prej priti na vrh. Odločili smo se pravilno, saj je začelo rahlo rositi, na vrhu pa je bilo kar nekaj megle, zato z razgledom ni bilo nič. Visok je 1522 m in tu in tam smo opazili še kakšno zaplato snega.  Smo pa lahko od blizu pokukali v Avstrijo in stopili malce na njihovo ozemlje. Po kratkem oddihu in okrepčilu smo se spustili do planinskega doma in si v njem privoščili malico. Nekateri so se poigrali na igrišču ob domu, drugi pa v miru popili kavico ali čaj, ali pa poskusili sveže pečen jabolčni »štrudelj«.

Naš izlet se v koči še ni končal, zato smo kmalu spet vzeli pot pod noge in jo mahnili do avtobusa, ki nam je po ozki gorski cesti prišel naproti. Odpeljal nas je še v Kotlje, kjer smo si ogledali domačijo našega pisatelja Lovra Kuharja – Prežihovega Voranca. No, takrat je že močno sijalo sonce in »Prežihova bajta«je bila prav lepa. Vodička nam je povedala mnogo zanimivega o pisatelju , njegovem težkem življenju in o delih, ki jih je napisal in nam jih zapustil v branje. Njegove »Solzice« verjetno pozna vsak odrasel Slovenec. Ogledali smo si staro hišo s črno kuhinjo, kaščo  s kletjo in vrt – vse je lepo vzdrževano. Zagotovo si bodo mladi planinci zapomnili vsaj delček tega, kar so videli in doživeli.

Izlet je pripravila planinska vodnica Branka Mestnik, na poti sva bili za spremstvo tudi vodnica Marija Lesjak in mentorica Nada Štravs. V tem šolskem letu je bila tu zadnja tura – ponovno se bomo v hribe podali jeseni. Veliko užitkov v naravi želim vsem šolarjem tudi med počitnicami, ki se hitro bližajo!

Planinski krožek na »veliko« soboto na Veliko planino

Vremenska napoved za minulo soboto je bila krasna, stabilna. In res je sončno, toplo, jasno pomladno vreme trajalo kar ves praznični podaljšani vikend.

Skoraj 50 oseb je v soboto oprtalo nahrbtnike in se v planinski opravi podalo proti avtobusu, ki nas je odpeljal proti Mozirju, Gornjemu Gradu, preko Črnivca do Volovjeka in Rakove ravni. Tam smo z vodnico, učiteljico Branko, začeli s peš hojo. Povzpeli smo se proti Gojški planini, nato pa na Malo planino. Nekateri smo se z mlajšimi otroci podali proti kapeli Marije Snežne in nato do Domžalskega doma, druga skupina pa je šla na Veliko planino in nato do Zelenega roba. Nato so tudi ti pohodniki prišli do Domžalskega doma, od koder smo se spet skupaj spustili v dolino proti Marjaninim njivam.

Večino časa smo hodili po vijolični preprogi, saj so žafrani planino skorajda prekrili. Vmes se najdejo tudi otočki belega in skorajda že rdečega, starejšega teloha, pa svišča, zvončkov in drugih čudovitih cvetic. Tu in tam ležijo še zaplate snega, ki so razveselile otroke, da so naredili in vrgli tudi kakšno kepo.

V katerokoli smer na planini pogledaš, povsod je kaj lepega. Leseni pastirski stani imajo posebno okroglasto obliko, strehe so pokrite s prijaznimi skodlami. Vsaka pastirska bajtica ima leseno ograjo, ki živini preprečuje dostop v notranjost. Prečudovita je ta edinstvena arhitektura, treba jo je ohraniti!

Na tokratni turi je bilo res prijetno. Lepota planine in lepo vreme je na pohodnike delovala pomirjujoče in ob času odhoda nazaj nas je morala vodnica kar priganjati, saj bi večina v lepem okolju kar še ostala. A vsega lepega je enkrat konec in tudi mi smo se morali vrniti v dolino.  V Velenje in Vinsko Goro smo prišli s polurno zamudo, a nihče zaradi tega ni bil slabe volje.

V Vinski Gori smo obeležili praznik žena in mater

Na prvi dan pomladi smo se v večnamenski dvorani zbrali otroci vseh skupin vrtca ter šolarji s svojimi družinami (predvsem ženskim delom le-teh),  vzgojiteljice, učiteljice, ravnatelj šole Gorica ter nekateri predstavniki društev v kraju.

Na odru so se v posameznih točkah programa predstavili vsi otroci, eni več, drugi manj, vsi pa z enim samim namenom – pokazati nekaj lepega svoji mami, babici, sosedi, … In menim, da jim je v celoti  uspelo! Vsaj tako je bilo čutiti , ko so zadovoljne ženske zapuščale dvorano, vsaka s svojo rožico. Da pa so jo lahko prejele iz rok svojih nadobudnežev, je poskrbel ravnatelj šole Gorica, ki je lončnice priskrbel. Vse prisotne v dvorani je tudi nagovoril in nam s prijaznimi besedami polepšal dan. Starši pa so večer prej s pomočjo KS Vinska Gora pomagali pripraviti dvorano. Še enkrat smo vsi skupaj dokazali, da je v slogi moč!

Športni dan – drsanje

Učenci 1. in 2. razreda POŠ Vinska Gora so se v četrtek, 7. 3. 2019, z avtobusom odpeljali v Velenje na drsališče. Učiteljici Mojca in Petra sta preko zanimivih iger in vaj večino učencev  naučili osnovnega drsanja, nekatere pa tudi že zahtevnejših drsalnih gibov. Zelo so uživali in se imeli res super! Ob koncu so učenci na poligonu opravili še naloge za športni program Zlati sonček. Prav vsi so bili uspešni – čestitamo!

Arhiv novic 2017/2018

Mladi planinci izkoristili lepo vreme

Minulo soboto (12. maja) smo se nekateri  člani  obeh planinskih krožkov (Gorica in POŠ V. Gora) združeni še zadnjič v tekočem šolskem letu podali na pohod. Bilo nas je 30, kar je ravno pravšnja skupina. Z avtobusom smo se mimo Mozirja, Nazarja in skozi Bočno odpeljali na MENINO planino, kjer smo začeli peš hojo.

Imeli smo prečudovito vreme, sončno, a ne prevroče. Ob poti smo opazovali prekrasno cvetje, hodili pa večino časa  po mehki trati, ki je nežna kot dobro izdelana preproga. Regrat je na tej višini še v cvetju, tudi za v solato ga je še veliko. Tudi pomladanski žafrani in podlesne vetrnice cvetijo šele sedaj, sicer pa smo v nekaterih vrtačah še opazili sneg. Nekajkrat smo preplezali ograje za živino in se ogledovali v vodnih odsevih mlakuž in jezerc – tudi črne pupke in vodne drsalce smo opazili v njih.

Usmerili smo se proti Golemu vrhu, kjer smo si privoščili počitek z malico, nato pa smo jo mahnili proti BIBA planini, mimo BIBA jezera. Na Vivodnik se nismo povzpeli, saj so se začeli nekam nevarno kopičiti temni oblaki. In odločili smo se povsem pravilno, saj so prve nežne dežne kapljice padle ravno takrat, ko smo prispeli do planinskega doma. V domu smo se spet odžejali, najedli in uredili formalnosti z žigosanjem planinskih dnevnikov.

Zadovoljni sami s sabo in opravljeno aktivnostjo smo se z avtobusom odpeljali proti Velenju in Vinski Gori. Hvaležni smo bili vodnici Branki Mestnik za dobro izbrano turo in se potiho že odločili, da bomo s hojo v naravo nadaljevali tudi v naslednjem šolskem letu, saj bomo tako največ naredili zase, za svoje zdravje. LEPO JE BITI V ČISTI NARAVI (če ne verjamete, poglejte fotografije)!

Planinski pohod: Zavodnje – Sleme – Žlebnik – Kavčnikova domačija

Minulo soboto (21. aprila), ravno na DAN ZEMLJE, smo se v naravo podali tudi mladi planinci z nekaj starši in mentoricama. Planinska vodnica Branka Mestnik je pripravila zanimivo turo. Avtobus nas je odpeljal do Zavodenj, kjer smo začeli pešačiti po markirani poti, ki se je poldrugo uro rahlo vzpenjala skozi gozd vse do planinske koče – Andrejevega doma na Slemenu. Tam smo posedli ob mizah pred domom, pomalicali, se odpočili in opravili administrativne zadeve (žigi v Dnevnike mladih planincev, vpis v knjigo obiskovalcev ipd..)

Proti Žlebniku smo približno eno uro sestopali po delu Šaleške planinske poti. Na Kajuhovi domačiji stoji nov spominski objekt, v katerem smo si lahko ogledali tudi nekaj gradiva o pesniku.

Tukaj nas je potem naložil avtobus in prepeljal v bližino Kavčnikove domačije. Do nje smo se seveda  povzpeli peš, saj z avtobusom ne bi šlo. In tako je tudi prav. Domačija stoji na strmi travnati jasi, obdana z gozdom. Pričakal nas je muzealec, gospod Damjan Kljajič in nam odlično predstavil življenje izpred skoraj 300 let, kolikor je približno stara dimnična hiša. Ogledali smo si tudi filmček o tej kulturni dediščini, nato pa obiskali še vse prostore v hiši z zanimivo opremo in vsemi drobnimi  predmeti v njej.

Zadovoljni smo se vrnili v avtobus in se do 14. ure vrnili v Velenje oziroma v Vinsko Goro.

Nada Štravs

Športni dan na soboto – super! Kdaj bo spet?

Minulo soboto smo tudi na POŠ Vinska Gora izvedli športni dan in se s športnimi aktivnostmi družili tako med sošolci, med razredi in tudi z odraslimi. Starejši so bili namreč povabljeni, da s svojim delom pomagajo očistiti okolico tako šole oziroma strogega centra kraja kot tudi bolj oddaljenih lokacij. Krajevna skupnost Vinska Gora jim je na v času kosila postregla še z golažem in v sončnem dnevu je bil to res odličen zaključek in druženje.

Učenci pa so se najprej na različne načine ogreli, nato pa smo izmerili njihove sposobnosti za zahteve ŠVZ kartonov. V lepem vremenu smo zunaj tudi tekli, med drugim tudi tako imenovani »tek prijateljstva«, na katerem si je vsakdo izbral nekoga in z roko v roki sta odtekla krajšo razdaljo. To je bilo veselja, še posebej, če te za roko zgrabita kar dva prijatelja hkrati in se nato teče v troje!

Pozabili pa nismo niti na posebej zdravo malico, saj je naš ŠD potekal pod geslom »ZDRAV, DOBER« TEK! Poleg polnozrnatih žemljic s sirom so učenci kasneje použili še pisana sadno-zelenjavna nabodala in zelo uživali. Ostankov skorajda nismo imeli!

Celotno sobotno dopoldne je bilo učencem všeč in kar nekaj jih je ob koncu vprašalo: Kdaj bo spet kakšna taka sobota? Za nas učiteljice je bil to vsekakor kompliment in zadovoljni smo se odpravili v sončno popoldne.

Prireditev za mamice, babice, tete, … izvedli tudi v Vinski Gori

V torek, 27. 3. je bila dvorana večnamenskega doma polna otrok in staršev ter drugih obiskovalcev. Zbrali smo se na prireditvi, posvečeni ženskam. Večji del programa smo pripravili s šolarji, s točko pa so se predstavili še vrtec, plesna šola »Pleši z mano« ter domača vokalno instrumentalna skupina Vingosi.

Dvorano so tokrat pripravili starši (zaščito tal in stole), za dekoracijo odra pa smo poskrbeli s starejšimi šolarji. Še dodatno, najlepšo  dekoracijo  pa so predstavljale pisane rožice v lončkih, ki jih je za vse ženske kupila šola Gorica. Vse zbrane je v uvodu nagovorila  pomočnica ravnatelja, gospa Sonja Ramšak, ob zaključku pa je spregovoril še predsednik KS Vinska Gora, ki je ravno tisti dan praznoval še svoj osebni praznik, rojstni dan. Učenci so mu na odru zapeli in mu izročili skromno, ročno izdelano darilce.

Po odzivih staršev sodeč je bila prireditev všečna, pa tudi s strani KS Vinska Gora je slišati in videti (na njihovem facebook profilu) same pohvale in željo po nadaljnjem dobrem sodelovanju. Če je tako, smo veseli tudi mi v šoli.

Zaključek šahovskega krožka na POŠ Vinska Gora

V Vinski Gori učenci vsako leto igrajo šah pod vodstvom zunanjega mentorja – domačina Franca Špegla, enkrat tedensko, a le v zimskih mesecih –  spomladi zaključijo. Minuli petek smo torej naredili slovesno podelitev priznanj najboljšim šahistom.

V krožku je možgančke razvijalo kar 20 učencev od 2. – 5. razreda. Razdeljeni so bili v starostne kategorije in po medsebojnih igrah na turnirju dosegli naslednje rezultate:

Med dečki 2. in 3. razreda so dosegli:

1. mesto: Žak Lemež, 2. d
  2. mesto: Nejc Vodošek, 3. d
  3. mesto: Nace Potočnik, 3. d

Med dečki 4. in 5. razreda:

1. mesto: Rok Klančnik, 4. d
  2. mesto: Miha Podpečan, 5. d
  3. mesto: Domen Sedovšek, 4. d

Med starejšimi deklicami (mlajše niso sodelovale):

1. mesto: Lara Kosi, 5. d
  2. mesto: Hana Grobelnik, 4. d
  3. mesto: Lina Rupreht, 4. d

Absolutni zmagovalec turnirja (z največ osvojenimi točkami) pa je bil ROK KLANČNIK – 4.d.

Potem ko smo podelili priznanja, so se učenci še malce posladkali, se zahvalili mentorju za sodelovanje in za slovo do konca ure odigrali še nekaj partij šaha. ČESTITKE VSEM DOBITNIKOM PRIZNANJ, pohvala pa tudi vsem ostalim, ki so prihajali na krožek. In seveda, HVALA tudi mentorju. Se še priporočamo za naslednje leto!

Arhiv novic 2016/2017

Zaključek bralne značke

Letos smo za nagrado našim bralcem povabili pisatelja, ŽIGO X. GOMBAČA, ki mu pravijo, da je medijski multipraktik, ultramaratonec, vegetarijanec,…

S pripovedovanjem zgodb, ki jih je doživel na poti do naše šole in z dinamičnim nastopom, nas je opomnil na pomen LITERATURE in USTVARJALNEGA IZRAŽANJA, ki človeka vedno znova usmerjata na pravo pot. Tja, kjer se ceni predanost, pripadnost, pogum, prijateljstvo, ljubezen,…

Otrokom in mladini pa sporoča naslednje:

»PRISLUHNI SI IN POJDI ZA TEM, KAR SLIŠIŠ. TUDI, ČE SI NA TEJ POTI SAM, VZTRAJAJ IN NE NADEJAJ SE CILJA, KAJTI CILJ JE POT SAMA«.

V šolskem letu 2016/2017 je osvojilo Bralno značko 81 % vseh učencev in učenk na OŠ Gorica in POŠ Vinska Gora. Priznanje in knjižno nagrado Zlati bralec /Zlata bralka za zvestobo Bralni znački vseh devet let osnovne šole prejme 16 devetošolcev, zato vsem iskreno čestitamo.

Planinski krožek na pohodu na Boč

Minulo soboto, ravno na DAN ZEMLJE – 22.4., smo se člani planinskih krožkov šole Gorica in podružnice Vinska Gora podali še na zadnjo turo v letošnjem šolskem letu.
Pod vodstvom planinske vodnice Branke Mestnik smo se zjutraj zapeljali do Zgornjih Poljčan, od koder smo nadaljevali peš. Vreme je bilo ravno pravšnje, da smo brez prevelikih težav premagali kar precejšnji vzpon proti vrhu Boča, ki ga imenujejo tudi kozjanski Triglav, saj močno “štrli” nad vse ostale okoliške vzpetine. Na vrhu stojita dva stolpa, eden je razgledni – na tega smo se povzpeli tudi mi, drugi pa je televizijski oddajnik, ki smo ga samo opazovali. Z vrha smo se spustili do koče, planinskega doma na Boču, kjer smo se malce oddahnili, pomalicali, uredili našo dokumentacijo (dali žige v Dnevnike) in se malce razgledali. Tu smo naredili še skupinsko fotografijo in se nato podali na zadnji odsek poti, ki nas je vodil nazaj do avtobusa.
Prijetno utrujeni, a vsi zelo zadovoljni, ker smo vsi dosegli cilj, smo se odpeljali proti domu. Bilo je lepo, saj je tudi narava pomladi vsa sveža in čudovita!

Planinski izlet na Šmohor

Minulo soboto – ravno na materinski dan, je bilo vreme res čudovito in škoda bi ga bilo preživeti med štirimi stenami. Na srečo smo imeli mladi planinci načrtovan pohod, ki ga je zelo dobro pripravila vodnica , gospa Branka Mestnik. Zbralo se nas je za en velik avtobus in iz Velenja smo se odpeljali  mimo Vinske Gore (kjer smo »doložili« pohodnike), Petrovč, skozi Liboje in izstopili blizu turistične kmetije Tratnik. Tu se je začela peš hoja, ki pa sploh ni bila naporna, saj je bila mehka – gozdna, prav prijetna. Po uri in pol hoje smo prispeli do Doma na ŠMOHORJU (784 m), kjer smo posedli za zunanje mize in pomalicali. Otroci so bili navdušeni nad veliko izbiro igral in polni energije so jih tudi uporabili (dokazi na fotografijah).

Sestopili smo na drugo stran, v Laško, kjer nas je čakal avtobus. Pot je bila tudi v to smer približno enako dolga, uro in pol. S pohodom smo bili vsi zadovoljni, saj smo uživali v prebujajoči se pomladni naravi. Domov smo se vrnili do predvidenega časa, 14. ure. Tako nam je ostala še druga polovica lepega dne, da smo popoldan izkoristili vsak po svoje.

Športni dan – drsanje

Vso zimo so učenci 1. in 2. razreda POŠ Vinska Gora  spraševali: Kdaj bomo šli drsat? V petek, 3. 3. 2017, je končno prišel ta dan, ko smo se z avtobusom odpeljali v Velenje na drsališče. Tam nas je pričakala učiteljica Mojca, ki je skupaj z učiteljico Petro, preko zanimivih iger in vaj, naučila nadobudneže osnovnega drsanja. Kljub padanju nekaterih na »ta zadnjo« smo se imeli super in smo zelo uživali! Ob koncu so učenci morali opraviti naloge za športni program Zlati sonček. Prav vsi so bili uspešni – bravo!

Arhiv novic 2015/2016

Športni dan – pohod (I. triada POŠ VG)

Učenci I.triade POŠ Vinska Gora smo v preteklem tednu imeli še zadnji ŠD. Peš smo se odpravili do domačije Lamperček, tam nahranili jelene in muflone, dobri 2 uri uživali na igrišču ter se po drugi poti vrnili v šolo. Uživali smo!

Čudovit dan v živalskem vrtu

V torek, 14. 6. 2016, smo se drugošolci na zaključni izlet odpeljali v živalski vrt Ljubljana. Pot je hitro minila, saj smo na avtobusu prepevali pesmice, ki smo se jih naučili preko celega leta. Še hitreje pa so minile urice v živalskem vrtu. Takoj, ko smo prispeli, nas je navdušila predstava z morskim levom, nato pa smo s pomočjo zemljevida obiskali prav vse živali. Ris, medved, opice, žirafe, slon, zebre, kamele, tiger, leopard, emuji, noji, pavi, kenguruji… to so res najzanimivejše živali, ki smo jih videli. Uživali smo tudi v otroškem živalskem vrtu, kjer smo mladičke lahko božali. Na vsakem pravem zaključnem izletu ne sme manjkati sladoled. Tega smo si po malici in igri na igrišču privoščili prav vsi. Marsikdo je bil ta dan v živalskem vrtu prvič. Verjamemo pa, da ne zadnjič, saj je tako lep izlet potrebno še kdaj ponoviti. Imeli smo se res lepo!

Plavalni tečaj 1., 2. in 3. r POŠ Vinska Gora

Je že res, da so počitnice in mokre vodne dogodivščine že tik pred vrati. Učenci prve triade POŠ Vinska Gora so se nanje z veseljem pripravljali prejšnji teden (30. 5. – 3. 6. 2016) na plavalnem tečaju. Vsako jutro smo se navdušeni odpeljali v Velenje na bazen, kjer so učenci v različnih skupinah nadgrajevali svoje plavalno znanje. Učitelji plavanja so ob koncu tečaja učence zelo pohvalili in vsakemu podelili priznanje za opravljen tečaj.

Judo turnir v Braslovčah

V nedeljo, 5. 6. 2016, se je uspešno zaključil 1. Judo turnir v Braslovčah. Na tekmi so si nova znanja, izkušnje in odlične uspehe priborili tudi nekateri naši učenci. Za svoj klub (Judo klub SHIDO) so tekmovali: Jure Lesjak 1.C – 4. mesto, Luka Mlakar 2.C – 1. mesto, Tjaž Podhovnik 5.C – 2. mesto, Tilen Einfalt 7.B – 3. mesto ter Žiga Klep 7.B – 2. mesto. Judoisti kluba SHIDO so si skupaj priborili še pokal – 1. mesto. Čestitke mladim judoistom in trenerju Ivi-ju Knafelcu.

Projekt “Cvetje v čevljih” na POŠ Vinska Gora

Moji čevlji so že spet premajhni, Joj, pa še luknjo imajo na podplatu!

Tudi bratec jih ne bo mogel nositi. Kaj pa zdaj? Spomnim se, da smo lani stare čevlje in športne copate prinesli v šolo. Tam smo vanje posadili cvetoče rožice.

Saj res, učiteljica je rekla, da naj jih tudi letos prinesemo, pa še kakšno rožico zraven.

Tako smo šolarji in učiteljice zbrali velik kup starih čevljev in v šolo prinesli različne cvetoče rastline in zelišča. Naša četrtošolka Eva nas je razveselila s kar dvema zabojčkoma rož, saj je njen dedek, gospod Dolinšek, vrtnar.

Prijavili smo se na projekt »Cvetje v čevljih«. Na travnatem griču za šolo je zraslo veliko drevo s posebnimi cvetovi. Na drevesu je v starih čevljih zacvetelo pisano cvetje. Namesto, da bi odsluženi čevlji končali na smetišču, jih vsak dan občudujemo in zalivamo rožice v njih.

S skupnimi močmi in z malo domišljije smo spet popestrili del našega lepega šolskega vrta.

Hvala vsem, ki ste nam pri tem pomagali!