2. 2. 2024 smo se na naši šoli še zadnjič zbrali vsi sodelujoči partnerji v projektu Erazmus+: VR vs Climate Change, ki smo ga izvajali pretekli dve leti.

Vsak partner projekta je bil zadolžen za izvedbo določenega dela – šole za delo z učenci, podjetja pa za rezultate. Med projektom so tako nastali trije intelektualni rezultati, in sicer dokument za vzpostavitev dolgoročnega strateškega partnerstva med različnimi organizacijami za izboljšanje izobraževalnega procesa, priročnik za učitelje ter uporabniški priročnik za uporabo strojne in programske opreme virtualne resničnosti. Tako smo prisluhnili predstavitvi podjetja MAGA iz Severne Makedonije, ki je pripravilo in predstavilo priročnik za učitelje, predstavnik hrvaškega podjetja Lucera je predstavil uporabniški priročnik za uporabo strojne in programske opreme virtualne resničnosti, vodilni partner projekta – podjetje Kssena – pa dokument za vzpostavitev dolgoročnega strateškega partnerstva.

Svoj del k projektu so prispevale tudi šole iz Hrvaške, Severne Makedonije, Grčije in Slovenije. Predstavniki vsake šole so na kratko opisali delo z učenci, ki so ga opravili v sklopu dolgoročne naloge, Eva Avberšek pa je predstavila delo na projektu z vidika učencev OŠ Gorica.

Program so popestrili pevci mladinskega pevskega zbora in Eva Avberšek s citrami.

Veseli smo, da smo bili del te zgodbe, saj smo tako učenci kot učitelji pridobili veliko novega znanja, poznanstev in dragocenih življenjskih izkušenj.

Dostopnost