3. dan:

2. dan:

Zjutraj smo se zbudili z zanimivo glasbo. Nato smo odšli na jutranjo telovadbo. Zajtrk je bil zelo okusen in dobili smo potrebno energijo za nadaljevanje dneva. Razdelili smo se po skupinah in odšli na delavnice. Nekateri so kuhali, saj smo sodelovali v projektu Kuhna pa to, kjer si sami skuhamo celotno kosilo, nekateri so reševali logične uganke, drugi so raziskovali naravo, devetošolci pa smo imeli delavnico o stresu.

Devetošolke iz a in c

Po okusni joti in šmornu, kosilu, ki smo ga skuhali sami, smo odšli v sobe in se malo odpočili. Nekateri so brali knjige, risali, se pogovarjali, drugi pa smo se igrali skrivalnice. Ob tretji uri so nas učitelji poklicali v garderobo. Tam smo se preobuli, toplo oblekli in odšli pred dom. Počakali smo učitelje in navodila. Povedali s nam, da bomo odšli na pohod. Hodili smo, peli in se pogovarjali z učitelji. Zelo je bilo zanimivo in poučno. Spoznali smo veliko geografskih značilnosti. Približno ob 17.30 smo prišli nazaj. Malo smo se odpočili in že je bila večerja. Za večerjo smo imeli okusno zelenjavno juho in puding. Za zaključek večera smo odigrali kviz Kahoot in se naučili novih stvari. Večer smo zaključili s plesom in glasbo.

Devetošolke iz 9.b

1. dan:

Pozdravljeni!

Naš dan je potekal približno takole. Zjutraj smo se zbrali pri šoli. Nato smo se z avtobusom odpravili v muzej v Trbovlje. Tam smo spoznali veliko novih in zanimivih stvari. Najprej smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je z virtualnimi očali spoznala, kako so včasih delali v rudniku. Ko smo zamenjali skupine smo si ogledali domove rudarjev. Bili so zelo skromni.

Z avtobusom smo se nato odpravili do doma na Prvinah. Pojedli smo kosilo, ki je bilo zelo dobro. Po kratkem odmoru smo se razdelili v skupine. Osmi razredi smo se pogovarjali kako se soočamo in kako rešujemo probleme. Igrali smo se tudi različne igre za spretnost in spomin. Kasneje smo imeli malico in se šli igrat na zrak. Izmislili smo si veliko različnih iger, ki smo jih potem predstavili. Ker je zunaj postalo mrzlo, smo odšli nazaj na toplo. Naš večer smo zaključili s čudovitim večernim programom.

Lep pozdrav.

Učenke 8.a in 8.b razreda

Danes smo se zbudili z velikim nasmehom. Najprej smo se ustavili v Trbovljah, da si ogledamo virtualni premogovniški muzej. Bilo nam je zelo všeč, saj so zelo različno predstavili deloven dan in življenje rudarjev. Po ogledu smo se odpravili na avtobus in se vozili 30 minut. do Prvin. V domu so nas toplo sprejeli in kmalu za tem so nam učitelji razdelili sobe. Pojedli smo kosilo in že so nas čakale prve delavnice. Po delavnicah smo imeli počitek. Popoldan smo si izmišljevali razne igre, kot otroci nekoč. Za večerjo smo pojedli golaž. Po večerji smo na dvorišču zakurili ogenj. Nad njim smo pekli jabolka in kruh. Ko smo se najedli do sitega, smo uživali v družabnem večeru. Pred spancem smo se še malo podružili, poskrbeli za higieno in polni pričakovanj na jutri zaspali v mehkih posteljah.