1. dan:

Končno smo dočakali šolo v naravi. Vožnja z avtobusom v CŠOD Štrk na Ptuju je zelo hitro minila. V dom smo prispeli v dežju, a vseeno polni pričakovanj. Najprej so nas prijazno pozdravili, nato smo se razporedili po sobah. Pripravili smo si postelje in pospravili prtljago v omare. Kmalu smo imeli sestanek, kjer so nas seznanili s programom in hišnimi pravili. Predstavili so se nam še drugi učitelji. Po sestanku je sledilo okusno kosilo – špageti.

Popoldan smo imeli različne delavnice, 7. a kurentovo delavnico, kjer smo izvedeli veliko novega o kurentu. Učiteljica nas je razdelila v skupine, vsaka je izdelala svojega poenostavljenega kurenta iz naravnih materialov, ki smo jih našli v okolici doma.

7. b se je preizkušal v lokostrelstvu. Med učenci je potekalo tekmovanje, kdo zbere največ točk. Ugotovili smo, da na rezultat močno vpliva koncentracija in natančnost.

Po pestrem popoldnevu smo komaj čakali večerjo. Kuhar nam je pripravil rižev narastek in kompot. Po večerji so se v 1. skupini učili kaligrafije, v 2. pa so se igrali družabne igre. Ko smo zaključili z delavnicami, smo odšli v Toplice, kjer smo si umili zobe in vse ostalo ter se preoblekli v pižame. Trenutno posedamo po posteljah, se pogovarjamo, igramo družabne igre, nekateri pa berejo. Kmalu bo ura 22.00, učiteljice bodo ugasnile luč, začel se bo čas nočnega počitka. Jutri moramo biti spočiti, saj nas znova čaka pester dan.

Sedmošolci


2. dan:

Prva noč je za nami.

Učitelj nas je zbudil ob 7. uri. Ob pol osmih smo bili že vsi zunaj pred domom in kmalu začeli z jutranjo telovadbo. Ko smo se razgibali, smo odšli v jedilnico, kjer nas je pričakal tradicionalni slovenski zajtrk. Sledilo je pospravljanje sob in priprava na dejavnosti.

Prva skupina je kolesarila do reke Drave, kjer smo kolesa zamenjali s kanuji. Vožnja s kanuji je bila lažja fantom, dekleta pa smo imela težave zlasti s krmarjenjem. Kljub temu smo se zelo zabavali. Ko smo se vrnili, smo morali pred kosilom očistiti še kolesa. Druga skupina je spoznavala Ptujsko polje in poljščine, ki jih pridelujejo. Ogledali smo si tudi šolski zeliščni vrt in z ustreznimi podatki izpolnili delovni list. Izmeriti smo morali temperaturo zraka, temperaturo tal in razmišljati o prehranski verigi.

Ob enih je bilo kosilo, nato je sledila ura in pol prostega časa. Po kosilu, je prva skupina v telovadnici imela športno plezanje, druga pa se je odpeljala s kolesi do krajinskega parka Šturmovci. Dneva še ni bilo konec. Po večerji smo odšli še na pohod, kjer smo izvedeli zgodbo o pametnem mlinarju in najlepšem baročnem dvorcu na Slovenskem, Dornava. Učiteljica nam je povedala, da je mlinar preprečil, da bi njegov mlin odnesla Drava, ki je poplavljala. Na dvorcu Dornava so živeli grofje, ki so se tukaj zabavali in dneve preživljali na lovu. Od vsega najlepša pa so bila žitna polja in klasja, ki so valovila v vetru.

Po vrnitvi domov je sledila priprava na nočni počitek. Malo smo še poklepetali in ob 22. uri odšli spat. Tega dneva ne bomo nikoli pozabili.

Sedmošolci


3. dan:

Po že ustaljeni jutranji rutini bivanja v CŠOD Štrk je bilo dopoldne namenjeno ogledu hidroelektrarne in čistilne naprave Markovci. Tja smo se odpravili peš. Izvedeli smo veliko informacij o Ptujskem jezeru – zakaj je nastalo, kakšne oblike je, koliko je dolgo in široko ter kakšen je obseg jezera. Gospod, ki je zaposlen v hidroelektrarni, nam je razložil delovanje hidroelektrarne. Na poti domov smo si ogledali še čistilno napravo. Naprava čisti umazano vodo iz kanalizacije na naraven način, brez uporabe kemikalij.

V popoldanskem času sta se ponovili delavnici včerajšnjega dne. Čas do sončnega zahoda pa smo preživeli ob športnih igrah na prostem.

Tuširamo se po vrstnem redu, ki ga določijo učiteljice. Tisti, ki so prvi na vrsti, zapišejo utrinke dneva.

Sedmošolci


4. dan:


5. dan:

Dostopnost