Arhiv novic šol. leto 2015/2016

Šola v naravi, 4. razred

1. dan:

Deževno jutro. Postanek na Lomu. Malica. 12.00 – prihod na Debeli Rtič in namestitev v sobe. Odlično kosilo. Izlet v Piran: sladoled, akvarij in ogled. Buhteljni. Plavanje in razdelitev v plavalne skupine. Obilna večerja. Končnoooooo… nočni počitek. ZZZZZzzzzzzzzzzzzzz.

Pozdrav, učitelji …

2. dan:

REPAM

2. DAN

Jou, jou, plavat sm šou,

plavalno skupino sm spoznau,

na morju školjke sm iskau,

rakovice tri spoznau.

Pomoooooool, pomooooool,

sonce seka kapo gor,

kopalke gor, pol pa dol.

Lačn južno sm pojedu,

mau u štarcuno sm pogledu,

kupu kartico za ata, sestro, brata, mamo.

Pišeeeeeeeem, pišeeeeeeeeem,

tu je fajn, ful uživam,

res se vsak večer umivam.

Lejga zdej pa hiter spat,

jutr moram zgodej vstat.

Avtor sporoča, da pravopisnih napak ni.

3. dan:

Dragi dnevnik!                                                                                                                                               Sreda, 22. 6. 2016

Noč je bila kratka. Komaj sem dobro zatisnil/a oči, že so me prebudili za jutranjo telovadbo. Potem pa zajtrk. Različni kosmiči, siri, salame, marmelade, jogurti, več vrst kruha, trdo kuhana jajca, hrenovke, mleko in čaj. Kraljevski zajtrk mi je dal moči za dopoldne. Iz notranjega bazena smo šli na obalo. Tu je zelo raznoliko živalstvo in rastlinstvo. Mimogrede smo opazili lignje, ribe in našli veliko lupin školjk (2) in polžev (1). Po kosilu smo v skupinah iskali skriti zaklad. Zvečer so bile za vse otroke organizirane športne igre: nogomet in boj med dvema. Odlični smo bili. Presenetili smo z borbeno igro in junaško zapeto šolsko himno. Sledila je pojedina »Pejt se solit!«.

Kdo bi verjel, da lahko človek v enem dnevu doživi toliko lepega. Zdaj že zeeehaaaaaammm. Spim. Zzzzzzzzzz.

4. dan: Tombola

Športni dan – pohod (I. triada POŠ VG)

Učenci I.triade POŠ Vinska Gora smo v preteklem tednu imeli še zadnji ŠD. Peš smo se odpravili do domačije Lamperček, tam nahranili jelene in muflone, dobri 2 uri uživali na igrišču ter se po drugi poti vrnili v šolo. Uživali smo!

Čudovit dan v živalskem vrtu

V torek, 14. 6. 2016, smo se drugošolci na zaključni izlet odpeljali v živalski vrt Ljubljana. Pot je hitro minila, saj smo na avtobusu prepevali pesmice, ki smo se jih naučili preko celega leta. Še hitreje pa so minile urice v živalskem vrtu. Takoj, ko smo prispeli, nas je navdušila predstava z morskim levom, nato pa smo s pomočjo zemljevida obiskali prav vse živali. Ris, medved, opice, žirafe, slon, zebre, kamele, tiger, leopard, emuji, noji, pavi, kenguruji… to so res najzanimivejše živali, ki smo jih videli. Uživali smo tudi v otroškem živalskem vrtu, kjer smo mladičke lahko božali. Na vsakem pravem zaključnem izletu ne sme manjkati sladoled. Tega smo si po malici in igri na igrišču privoščili prav vsi. Marsikdo je bil ta dan v živalskem vrtu prvič. Verjamemo pa, da ne zadnjič, saj je tako lep izlet potrebno še kdaj ponoviti. Imeli smo se res lepo!

Šola v naravi, 5. razred

Na Pohorju je res lepo. Prvi dan smo preživeli v lepem okolju, tudi vreme nam je služilo. Razdelili smo se v tri skupine. Spoznavali smo bližnjo okolico doma Planinka, se orientirali v naravi, igrali športne igre na igrišču, se družili in spoznavali ob različnih družabnih igrah… Zvečer smo utrujeni legli k počitku in se že veselili naslednjega dne.